Tuesday, February 20, 2007

New Pietsch Banjos Website


Dear fellow banjo friends !!
I want to invite you all to check out my brand new website. www.pietsch-banjos.de .
Over the last couple of years I made more and more custom banjos and I needed a faster medium to show off more photo material to the interested banjo public. This
relaunched site includes many previously unissued photos, videos and sound samples.
You are invited to send me your favourite banjo links. Getting "crosslinked" is what this is all about, I guess ??!
Okay , kick back and enjoy a little bit of my "Light Box" photo gallery slide show. Comments and inquiries are welcome - as always..HAVE FUN !
Submitted by Norbert Pietsch, Banjomaker.

Hallo Banjofreunde !
Hiermit möchte ich Euch zum Austesten meiner neuen Webseite einladen. www.pietsch-banjos.de . In den vergangenen Jahren habe ich mehr und mehr Einzelstücke gebaut und ich brauchte eine größere Datenbank um alle meine Fotos zu zeigen. Auf dieser
neuen Webseite sind viele vorher unveröffentlichte Fotos , Videos und Soundbeispiele zu sehen und zu hören .Bitte fühlt Euch angesprochen, mir Eure besten Banjolinks zu senden .Miteinander verlinkt zu sein ist für die Szene sehr wichtig !! Ich wünsche Euch mit der neu gestalteten Fotogallerie und seiner innovativen Technik viel Spaß ! Anfragen und Kommentare sind willkommen .
Von Norbert Pietsch, Banjobau.



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?